Наша кнопка:

Отримати код кнопки

 

Склад загальношкільного батьківського комітету

№ з/п

Клас

П.І.П.

1.

6-В

Голова Батьківського комітету - Литвиненко Віталій Григорович

2.

2-Г

Заступник  голови Батьківського комітету - Азгин Надія Валеріївна

3.

1-А

Грицай Наталя Олександрівна

4.

1-Б

Мироненко  (Вдовіна)Галина Миколаївна,

Сушко Альона Олександрівна,

Мунтян Яна Вікторівна

5.

1-В

Сардак Юлія Вікторівна

6.

1-Г

Митрофанова Вероніка Сергіївна - (секретар)

7.

1-Д

Очеретяна Оксана Семенівна

8.

2-А

Волчок Надія Олександрівна

9.

2-Б

Мельниченко Олександр Володимирович

10.

2-В

Левчук Ганна Вікторівна.

11.

2-Д

Головаченко Анна  Миколаївна

12.

2-Е

Федосенко Андрій Вікторович

13.

3-А

Валуйко Наталія Анатоліївна

14.

3-Б

Сидоров Олексій Євгенович

15.

3-В

Усманова Євгенія Ільдарівна

16.

3-Г

Сєрокурова Оксана Вікторівна

17.

3-Д

Мамусєва Марина  Сергіївна

18.

4-А

Бакуліна  Тетяна Олександрівна

19.

4-Б

Євсюкова Ольга Анатоліївна

20.

4-В

Філіпович Ганна Миколаївна

21.

4-Г

Кравчук Тетяна Олександрівна.

22.

4-Д

Ченторог Ольга Іванівна

23.

5-А

Туча Тетяна Францівна

24.

5-Б

Лігіньова Оксана Володимирівна

25.

5-В

Пільгун Валентин Сергійович.

26.

5-Г

Сербін Андрій Володимирович.

27.

6-А

Алексійчик Олена Іванівна

28.

6-Б

Поєдинок Наталія Леонтіївна.

29.

6-Г

Шостак Ганна Миколаївна

30.

7-А

Лещенко Олена Василівна

31.

7-Б

Тимошенко Віта Валеріївна

32.

7-В

Фастовець Олена Олександрівна

33.

7-Г

Гаврильченко Роман Юрійович

34.

8-А

Сорук Катерина Петрівна

35.

8-Б

Кривицька Людмила Іванівна

36.

8-В

Мала Людмила Миколаївна

37.

9-А

Тамбулатова Марія Олексіївна

38.

9-Б

Волинець Ірина  Юріївна

39.

10-А

Клованич Микола Йосипович

40.

10-ІТ

Горобець Наталя Валеріївна

41.

11-А

Колісніченко Катерина Леонідівна

42.

11-ІТ

Фатькова  Ольга Станіславівна

 

Про засідання шкільного батьківського комітету від 20.04.2017 р.

Шановні батьки!

 20 квітня 2017 року у 18.30 відбулися збори Батьківського комітету школи (БКШ).

 

Коротко повідомляю вас про основні питання, які розглядалися на зборах.

 

  • Директор ВСШ «Сузір’я» надала господарсько-фінансовий  звіт та відповіла на питання батьків.

Волотовська Тетяна Павлівна розповіла про основні заходи і запити, які були зроблені з листопада по сьогодні для покращення стану матеріально-технічного забезпечення школи, а саме:

  •  Адміністрація школи намагається зберегти і узаконити другу спеціалізацію школи – інформаційні технології.  Зроблено запит у відділ освіти на збільшення комп’ютерної техніки на 2 додаткових комп’ютерних класи, додатково подано запит на забезпечення інтерактивними комплексами – дошка, проектор, ноутбук; заміну непрацюючих комп’ютерів. Розробляється програма поглибленого вивчення інформаційних технологій.
  • Адміністрація за кошти спецфонду школи встановлює покриття мережі Wi Fi, додаючи два нових маршрутизатори та інтерактивні комплектуючі.
  • Директор доповіла, що Адміністрацією школи сформоване  та подане згідно вимог замовлення підручників, які фінансуються державою і надаються шкільною бібліотекою на наступний навчальний рік, згідно вимогам  Міносвіти.
  • В листопаді 2016 року та березні 2017 року (поновлено) була сформована і подана заявка на придбання нових меблів у їдальню - 50 столів разом із лавками. Це питання обіцяли задовольнити.
  • Також відділ освіти підтвердив заявку від нашої школи на придбання  жарової шафи у їдальню.
  • У грудні  була подана заявка на новий спортивний інвентар. На сьогодні в школу завезено нове спортивне обладнання – футбольні, волейбольні, баскетбольні м’ячі та сітки, інвентар для бадмінтону та настільного тенісу, гімнастичні палиці, мати. Також на баланс школи переданий татамі. Це дає можливість вести мову про створення безкоштовних секцій для учнів нашої школи, та надавати додаткові освітні послуги за рахунок відвідування секцій учнями інших шкіл на платній основі на наступний навчальний рік.
  • У зв’язку із збільшенням класів школи  запропоновано вивести у другу зміну ще дві паралелі класів. Це не є можливим.  Пані Волотовська в лютому 2017 року подала доповідну до відділу освіти, що школа не може вмістити таку кількість дітей, оскільки не встачає приміщень та обладнання. У зв’язку із відсутністю приміщень обговорюється питання про закриття груп продовженого дня.  Також дефіцит приміщень не дає можливості ділити класи на три групи для вивчення іноземних мов, що є одним із пунктів Положення про спеціалізований заклад.
  • Школу підтримали у будівництві додаткового окремого корпусу на 475 дітей. Це питання буде винесено 27.04.17 на сесію районної ради. У разі якщо депутати ухвалять рішення про будівництво, то з бюджету будуть виділені кошти на проектування. 
  • Директор розповіла про стан питання щодо реконструкції та відновлення стадіону. Цю проблему винесено на розгляд обласних сесій, де ставиться питання реконструкції  спортивних споруд у Київській області. Разом з реконструкцією стадіону буде вирішено питання реконструкції туалету та огорожі території школи. Допоки не розпочалася робота по реконструкції та відновлення стадіону, батьки запропонували привести приміщення туалету  в належний стан та заварити двері туалету.
  • Директор планує підняти питання по забезпеченню школи питними фонтанчиками.  Допоки їх немає, то треба звернути увагу на умови використання бутильованої води у класах. Батькам потрібно вимагати, а постачальник має надавати відповідні документи по експертизі води – сертифікати на кожну поставку води. Крім того, постачальник зобов’язаний періодично замінювати помпу, промивати кулер, надавати акти про проведену дезинфекцію. Обов’язково треба використовувати одноразовий посуд. Такі вимоги слід довести до відома всіх, хто займається закупівлею води для дітей.
  • Щодо охорони школи пані Волотовська повідомила, що в школі працює нічний сторож, є відео спостереження, яке достатньо ефективно працює. Проте адміністрація працює над збільшенням кількості зовнішніх камер на території школи. Питання встановлення тривожної  кнопки винесено на розгляд районної влади. Питання фізичної охорони потребує  доопрацювання.
  • На запити батьків щодо театральних вистав у школі директор роз’яснила, що в школі проводяться виключно театральні вистави, науково-пізнавальні шоу, незаборонені ні МОН, ні  відділом освіти РДА,   всі заходи присвячені певним святам (Новий Рік тощо). Усі вищезгадані заходи проводяться виключно в  позаурочний час, а якщо використовується останній урок, на прохання батьків, то відбувається взаємозаміна та відпрацювання.  Такі заходи за рахунок сплати за оренду поповнюють спецрахунок школи. Кошти з цього спецрахунку використовуються виключно на потреби школи. Адміністрація школи проти обігу готівкових коштів у школі. Тому у разі неможливості офіційно з підтверджувальними документами отримати сплату за оренду, керівництво школи вимагає знижки для учнів на відвідування вистав/заходів, в іншому - відмовляє постачальникам таких послуг . Також допуском до проведення таких заходів є погоджувальні листи від МОНу та відділу освіти, дозвільні листи на можливість працювати з дитячим колективом, медичні довідки про стан здоров’я та відгуки від інших шкіл (організацій).
  • За результатами  благодійного ярмарку, що відбувся 18 квітня 2017 року зібрано понад 20 тис.грн. (інформація на сайті), кошти переведено на картку учителя.
  • Прозвучало питання щодо ремонту класів в школі. Адміністрація планує зробити запит до РДА про фінансування ремонтів у школі. Директор попросила батьків зі свого боку підготувати інформацію щодо необхідного обсягу робіт по класах для подальшого формування загального плану ремонтних робіт. Всі ремонтні роботи по класах можуть бути розпочаті після 15.06.17 року, після проведення державної підсумкової атестації.
  • Зроблено замовлення препаратів для медичного кабінету на наступний рік. Адміністрацією зроблено запит до медичних установ, центру зайнятості щодо забезпечення школи медичним працівником. (На даний момент працює медична сестра з 8:00 до 16:00 за сумісництвом).
  • Питання встановлення пандусів у школі потребує доопрацювання, оскільки у школі наразі немає інклюзивних класів навчання
  • Мовний табір працюватиме з 29.05.17 по 09.06.17 ( для паралелі учнів 3-4-х класів). Оголошення про набір груп та відкриття табору буде озвучено на сайті школи.

 

  • Проект «Чисті Ручки»:
  • Куратор проекту Ольга Ченторог доповіла, що анкети здали 25 класів з 42. Для коректного завершення опитування голови батьківських комітетів класів мають надати анкети та протоколи опитування до 26 червня 2017 року включно. 
  • Створена комісія з підрахунку анкет, яка на зборах 27.04.17 року проаналізує зібрані анкети. Результати опитування будуть надані згодом.
  • Було заслухано фінансовий звіт попереднього батьківського комітету школи.
  • Піднімалося питання щодо гарячого харчування дітей.

Голова БКШ Литвиненко В.Г. надав інформацію про можливість організації гарячого харчуванння для групи продовженого дня. Згодом він надасть деталі для ознайомлення батькам для вирішення шляхів організації  харчування для дітей.

 

  Р”ата: 2017-05-10 15:28:21  ;Додав: Адміністратор сайту

Система Orphus